Monday, February 28, 2011

First Art Exhibition at Victoria Hotel 生徒作品展示会


We had a first art exhibition at Victoria Hotel on February 26th and 27th. Teacher Tomoko prepared how to display nicely. It fits the hotel environment and looked very beautiful.
We exhibited our art students featuring Hay Chhoem. We had more than 200 guests in 2 days. The art exhibition was opened to everyone. So students were happy to invite their family and friends. Students were highly recognized and we are proud of them.

2月26日と27日の2日間、ビクトリアホテルでの生徒作品展示会を開催しました。知子先生は、とても綺麗に展示する方法を考え、ビクトリアホテルの外観にとても合っていました。今回一番作品を展示したのは、ハイ君のでしたが、彼の作品の幅の広さに多くの人が驚いていました。2日間で200人以上のご来場があり、生徒達も家族や友達を招待して、自分の作品を紹介できて、とても喜んでいました。彼らの作品が高く評価されたことをとても嬉しく思います。